ThemaPlaatjeHomePage2600X1000px_SilEnDeAppelpluk.jpg

Sil en de appelpluk 2.0

In het nieuwe thema Sil en de appelpluk 2.0, dat start na de zomervakantie, staat alles in het teken van groente en fruit, oogsten en eten. Kinderen gaan zelf aan de slag met proeven, oogsten, creëren en tonen hun kookkunsten. Sil en Lis zijn erg nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurt, voordat wij alles opeten! Daarom past een uitstapje naar de boerderij, boomgaard, kas, moestuin helemaal in dit thema. Omdat dit het eerste thema van het nieuwe schooljaar is, zijn er ook activiteiten die mogelijkheden bieden voor het creëren van veiligheid, kennismaken en het aanleren van regels en routines.

Vanaf 4 oktober start het volgende thema Nieuwsgierig. Het gaat over wetenschap en techniek en is het hele schooljaar online beschikbaar in het archief.