ThemaPlaatjeHomePage2600X1000px_OpReisMetSIlEnLis1.jpg

Thema 6 Op reis met Sil en Lis

De eerste scholen starten binnenkort met alweer het laatste thema van dit schooljaar. Volgens de jaarplanning is thema 6 'Op reis met Sil en Lis' aan de beurt. Maar uiteraard kunt u ook voor een ander thema uit het archief kiezen. Het thema gaat over reizen en dromen over mooie, verre reizen. In de spelhoek richten de kinderen een reisbureau in. Hier kunnen ze klanten informeren over verschillende vakantiereizen en kunnen ze een reis boeken. Voor deze reis maken ze hun eigen paspoort. Natuurlijk zijn er allerlei vakantieactiviteiten, zoals het maken, verkopen en kopen van ijsjes, het pakken van een koffer, het maken van nieuwe vriendjes en een heuse minidisco op de camping.

Na de zomervakantie start het eerste thema van het nieuwe schooljaar weer. 1. Welkom op School 2.0