ThemaPlaatjeHomePage2600X1000px_SilEnDeAppelpluk.jpg

Nieuwe website en licentievormen Sil op school

Sil op school wordt al meer dan tien jaar gewaardeerd als het meest flexibele en gevarieerde kleuterprogramma. Sil is bovendien door het Nederlands Jeugdinstituut (NJi) onder voorbehoud erkend als goed wetenschappelijk onderbouwde jeugdinterventie. Om deze sterke punten van Sil op school te versterken, hebben we de Sil-website vernieuwd en twee nieuwe licentievormen geïntroduceerd.

Sil op School themas

Vernieuwde website
Op de Sil-website vind je nu een nieuw onderdeel Thema’s in de menubalk. Als je hierop klikt, zie je tegels die je kunt vullen met thema’s. Door op de plus in een tegel te klikken, kom je in een menu waarin je uit alle beschikbare thema’s kunt kiezen. Als je een thema hebt gekozen, zie je dit in de betreffende tegel staan. Klik je erop, dan kom je bij het betreffende thema en bijbehorende materiaal. De thema’s staan alfabetisch geordend per periode. Ook kun je de thema’s filteren op periode of op seizoen:

Nieuwe licentievormen Sil op School
Heb je al een licentie voor Sil op school, dan zijn alle thema’s al voor je geselecteerd. Je hoeft hierin dus niets meer te doen. Nieuwe klanten hebben de keuze uit twee licenties. Met Sil Compleet krijg je een jaar lang toegang tot een schooljaar-dekkend pakket bestaande uit zeven thema’s naar keuze en alle bijbehorende materialen. Met Sil Flexibel koop je een los thema met bijbehorende themamaterialen en enkele algemene materialen om je op weg te helpen.

Meer informatie over de licenties

silopschool@cedgroep.nl

Ontwikkelteam Sil op school