Registreren

Vraag een licentie aan

Vul rechts het formulier in om je te registeren. Als nieuwe gebruiker heb je de keuze uit twee licentievormen: Sil Compleet en Sil Flexibel.

Sil Compleet
Met Sil Compleet krijg je een jaar lang toegang tot de volwaardige Sil-omgeving met zeven thema's naar keuze en alle bijbehorende materialen zoals een voorbeeldjaarplanning, dagritmekaarten, hoekkaarten en seizoenkaarten. Je maakt een selectie uit de 24 beschikbare thema’s. Zo kun je zelf een jaarprogramma vullen. De eerste keer dat je Sil Compleet bestelt, ontvang je ook de Sil en Lis-poppenset. Sil Compleet is een doorlopende licentie: na een jaar wordt deze automatisch gecontinueerd. Je ontvangt voor die tijd tweemaal een bericht waarin je de mogelijkheid krijgt om de licentie te beëindigen.

Sil Flexibel
Met Sil Flexibel koop je een los thema met bijbehorende themamaterialen en enkele algemene materialen om je op weg te helpen. Je hebt dan optimale keuzevrijheid en flexibiliteit om het thema naar eigen inzicht te gebruiken. Sil Flexibel is geen doorlopende licentie: als je een los thema hebt aangeschaft, kun je dit vijf jaar blijven gebruiken. Na die vijf jaar moet je het (of een ander) thema opnieuw aanschaffen.

Gedeeld gebruik
Je kunt zowel Sil Compleet als Sil Flexibel samen met je collega’s gebruiken. Hiervoor is er een contactpersoon op school nodig die de accounts van de gebruikers beheert. Zie de Handleiding schoolbeheerder Sil op school voor mee informatie.

Bestellen in drie stappen

1. Vul je gegevens om je te registreren in en klik op Versturen.
  2. Open de mail (verstuurd naar het opgegeven mailadres) en klik op de link om je account te activeren.
  3. Bestel nu de gewenste licentie door op de homepage te kiezen voor Sil Compleet of Sil Flexibel.

En dan…
Na het versturen van je bestelling zullen wij deze verwerken. Je ontvangt van ons een mail wanneer je licentie geactiveerd is. Vanaf dat moment zie je (als je ingelogd bent met de bij ons bekende gegevens) drie nieuwe items in de menubalk: Mijn thema’s, Materiaal en Mijn gegevens.

Onder Mijn thema's vind je het aantal slots bij de door jou bestelde licentie: 7 slots bij Sil Compleet en 1 slot bij Sil Flexibel. Deze slots gebruik je om thema’s te openen. Klik hiervoor op het plusje en selecteer het door jou gewenste thema. Let op: als je een thema gekozen hebt, kun je dit niet terugdraaien. In dat geval is het slot gevuld en kun je het niet meer gebruiken voor een ander thema. Mochten al je slots vol zijn, dan kun je uiteraard wel nieuwe bestellen door een extra licentie te kopen.

Onder 'Materiaal' vind je de materialen die horen bij de door jou gekozen thema’s. Als je Sil Compleet hebt aangeschaft, vind je hier ook een schat aan extra materialen voor gebruik van Sil op school in de klas. Als je Sil Flexibel hebt aangeschaft, vind je hier het themamateriaal en enkele extra materialen om je op weg te helpen.

Onder 'Mijn gegevens' vind je de gegevens waarmee je je geregistreerd hebt.

Bij het aanvragen van een licentie ga je akkoord met de algemene voorwaarden.

Vragen?

Heb je vragen over uw licentie, neem dan contact op via: licenties@cedgroep.nl.

sil2

Account gegevens

Schoolgegevens

Voer hier eventueel een afwijkendfactuuradres in: