Fysieke producten

Sil op school is een compleet, gevarieerd en volwaardig VVE-programma in kleuterklassen. Alle thema’s en extra materialen zijn digitaal beschikbaar. Het is echter ook mogelijk om fysieke producten te bestellen in onze webwinkel.

Deze producten zijn in de webwinkel van de CED-Groep te bestellen:

• poppenset Sil en Lis (inbegrepen bij de eerste bestelling licentie van Sil Compleet)
  • themamap: een stevige en mooi vormgegeven map met 6 kant-en-klare thema's die zijn gekoppeld aan het jaarritme
  • materialendoos: hoekkaarten, activiteitenkaartjes, dagritmekaarten, weekkaarten, seizoenkaarten en woordkaarten bij de 6 thema’s uit de themamap
  • prentenboekenpakket: 6 prentenboeken, aansluitend bij de thema's in de themamap (prentenboeken zijn ook los te bestellen)
  • startpakket: alle materialen uit de materialendoos, de themamap en het prentenboekenpakket (met korting)

In onderstaande video zie je wat er allemaal in het startpakket zit en hoe je dit kunt gebruiken als leerkracht van groep 1-2.

Doos Materialen