Sil gaat met zijn tijd mee

Sil op school is al ruim tien jaar een vertrouwde verschijning in kleuterklassen. Maar ook Sil staat niet stil! Uit tevredenheidsonderzoeken komt naar voren dat Sil op school met name positief wordt beoordeeld op de punten vrijheid en flexibiliteit. Om deze sterke punten nog meer te kunnen benutten, hebben nieuwe gebruikers vanaf nu de mogelijkheid om te kiezen voor twee nieuwe productvormen: Sil Compleet en Sil Flexibel. Voorlopig blijven bestaande gebruikers Sil op school in de hen vertrouwde vorm gebruiken. Mochten zij dat graag willen dan is er echter ook voor hen de mogelijkheid om te kiezen voor Sil Compleet of Sil Flexibel. Mocht je dit als bestaande gebruiker willen, neem dan contact met ons op.

Met Sil Compleet krijgen nieuwe gebruikers een jaar lang toegang tot de volwaardige Sil-omgeving met zeven thema’s naar keuze en alle bijbehorende materialen. Daarbij maak je zelf een selectie van zeven thema’s per schooljaar. Zo sluiten we aan bij de wens om zelf een jaarprogramma te vullen.

Nog meer vrijheid en flexibiliteit krijgen nieuwe gebruikers met Sil Flexibel. Hierbij koop je een los thema met enkele extra materialen. Je hebt dan optimale keuzevrijheid en flexibiliteit.

Sil Compleet

Sil Flexibel

Wat krijg ik?

1 jaar toegang tot 7 complete thema’s naar keuze

toegang tot 1 los thema naar keuze

Hoe gebruik ik het?

je kunt onze jaarplanning volgen of het thema naar eigen inzicht gebruiken

je kunt het thema naar eigen inzicht gebruiken

Welke extra materialen krijg ik?

je krijgt alle beschikbare extra materialen, inclusief de mogelijkheid om woordjes te oefenen met Squla

je krijgt de bij het thema behorende materialen en enkele extra materialen om je op weg te helpen

Welke fysieke producten krijg ik?

de eerste keer dat je Sil Compleet bestelt, ontvang je de Sil en Lis-poppenset

geen, maar je kunt deze natuurlijk wel bestellen in onze webshop

Wat kost het?

350 euro per jaar

49,95 euro per thema

Zowel bij Sil Compleet als Sil Flexibel is er keuze uit vierentwintig actuele 2.0-thema’s. Bovendien heeft het Nederlands Jeugdinstituut (NJi) Sil op school erkend als wetenschappelijk goed onderbouwde jeugdinterventie.